Pages

Tuesday, May 31, 2011

It's great to be back...

Yeah....saya kembali lagi.Lama dah tak memblogkan sebab malas dan busy sikit.

Ok,firstly nak cite sal ape?banyak sangat nak cite sebab cutikan.Lagipun,ni minggu last aku bercuti so have fun and enjoy before reality is comming.Nak cite sal ape erk?tah la,lagipun kang aku cite banyak sangat,sampai naik cramp tangan aku type cite aku kang.Dipendekan cerita,cuti ini,aku banyak luangkan masa di rumah dan certain hari je aku kluar,ye la...ekonomi tak stabil,dok rumah la solution paling bagus.
And lupe lak,cuti ni ade boring ade best sebabnya aku jumpa kawan2 baru.Ye la,sebab Lomography,aku jumpa new friend and all of them are friendly,yeah...LOMOHUNTER, LOMO ON!.So cuti ni,aku banyak habiskan masa dengan lomo,dok rumah dan lepak dengan kawan-kawan.Lagipun,aku cume kluar hujung minggu jer sebab kereta aku,bapak aku pkai pkai pegi keje.So tak kesah gak,hahaha...

Banyak la aku nak cite lagi tapi nanti la.Ni baru start nak buka blog,nak intro and ready to face off the reality which is coming.Ok..so it's great to be back and start to blogging again...Yeah..
Huahua signing off

0 comments:

Post a Comment