Pages

Friday, June 10, 2011

Yeah...A great week to move on!!

Yeah..
Skang dah week first study aku kat uitm.Banyak benda yang aku perlu settle la,subject aku and sebagainya.In meantime,duit ptpn aku dah kluar,so berjimat sebab aku nak beli phone baru.Yeah..blackberry bold ya...itu adalah target saya sekarang.Maybe next week kot ada phone tu,suroh parent aku belikan,lagipun family aku pegi kl next week.My dad graduate,..Yeah..congrate to abah.Hee...phone baru or dslr??heee..boleh tak?
Ok.berbalik cerite week first aku.
Haha..macam-macam jer story dgn friend,happening dalam kelas dan luar kelas dan dalam bilik di hostel.Haha..macam2 la,dan yang best kan..aku skarang part 5.Yeah!!..im still survive,amin grad sama dgn classmate aku.Ok..kita sama2 berjaya n make history on our last year ni.
Lagipun,semester ini macam best sikit kot..ntah aku pun x tahu asal best?lalal...well,who know what happen next aight?lagipun,korang pun mesti gembira gak,ye la..dah benda baru happened kat korang before ni x best,so ya next event nye mesti best.
Ok,before aku off dan tamatkan blogging aku nih,aku nak cite incident yang ntah..Aku pun pikir macam badut sarkas kot..HAHAH.well,i think it's time to forgot all the past and time to move on.I won't remember my past,im sorry k.It's never gonna happened again cuz i want to move on starting now.So,hope if you read this.I hope you would be happy and live a great life.

Hampir lupe lak,cite aku yg pasal badut sarkas tadi,sapa yang tahu..Korang gelak je la dulu.Aku sabar punya person ok..HAHA..tapi aku pun masih nak tergelak gak lau ingat2kan incident lpas solat jumaat tadi.Lastly, "Hye..i really want to know your name and be your friend..can?.

Ok,that's all...dan before signing off,aku letakan lagu fav aku skarang. 

GIVE ME EVERYTHIN-PITBULL FT NEYO 

well,that's all and enjoy reading.Later i share anything that i want to share.

signing off Huahua

0 comments:

Post a Comment