Pages

Thursday, March 17, 2011

Dream vacation

VACATION

aku rasa la...nk pegi vacation...tapi masa,duit menjadi penghalang...*ceh...aku masih belajar,sebab itu la aku just day dreaming about vacation...
tapi impian aku dah set nak pergi pergi jugak places2 yang aku suka....example:

1) Perancis
hahaha...favorite place for vacation. Nape..?sebab france ni la aku tertarik dengan tempat kat paris. contoh:

tengok...aku tertarik dengan pemandang apabila malam. Even you all single or ade kapel pn, tetap tempat ni aku paling suke. View dengan lampu dan korang duduk kat kerusi tu sambil termenung..ntah..mayb korang cam sedap je hati. Ye la..dah tengok tempat tenang camni, sape tak suke...lagi2 la dgn kapel korang...*pffft~~...kapel...kahkah..well ade lagi gambar aku view kat tenet yang aku memang nak sangat2 pergi France ni.


tengok...bagi aku la...memang aku suke sangat tempat camni.
2) Venice
ha...ni place aku paling suke sangat, yer la...tempat paling romantik bagi aku if aku nak honeymoon dengan Isteri aku nanti* ha...itu tunggu jodoh la...hahaha..
naik gondola...ntah....aku suke nak lawat tempat yang aku tak pernah pergi lagi...dalam malaysia ni dh aku pergi smua dh....so venice ni nanti2 aku akan pergi..tgu 10 tahun lagi kot....


fuh...favorite place aku la...ntah...hahaha.....

3) HAWAII


see...tempat akan aku pergi nanti dengan someone that i want to bring to see sunset..Dlam Malaysia ade gak tp tak dapat lwan cam dalam gambar ni...woi...aku ni dah cam angan2 mat jenin dah...hahaha...
well, one of my friend had told me that this is most ideal place to visit. Got beach and see the sunset at the beach. I can see from this picture already that i really want to go to Hawaii....Arh.....banyak lagi aku nak pergi tapi 3 place ni aku memang sangat nak pergi....lalalala...

0 comments:

Post a Comment