Pages

Monday, March 21, 2011

Take a break..My upcoming movie

Hello dan bertemu kembali dalam rancangan saya.Huahua Live show..*bongok mengarut.


Kali ini,dalam bm+bi ya...nk review upcoming movie yang aku pick. So let's review it.. Roll film...




1)Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides



Ha...ini la movie yang aku paling minat. CAPTAIN JACK SPARROW...lawak habis tahap gaban. For yang tak tahu pasal jack sparrow ni,korang memang kuno habis,better pergi zaman hang tuah la.So sinopsis tentang chapeter ni, advanture jack sparrow yang bertemu dengan scandal yang jadi tak jadi..sape lagi..ntah..aku pun x tahu sape, sebab aku tgk kat web jugak ni. So, as usual,captain BARBOSA, kawan jahat tapi kamceng dgn jack sparrow ni yang akan bertemu dengan Captain Blackbeard. Captain Blackbeard ni kalau penah dengar, mcm lanun lagendary la. So bla..bla...adventure jack sparrow mesti ade lawak tahap pecah perut.Ok...next movie please.


2)Captain America: The First Avenger



Ha...ini pulak cite sal Captain America. Favorite hero aku time kecik gak la sebab action figure die cool.Ha..zaman cerita ini time perang dunia kedua,so tahu2 la sape musoh time tu. Steve Roger a.k.a Captain America yang terhasil dari parent dier,hahaha...*kidding...dari experiment tentera untuk hasilkan super soldier camtu la.Tak silap aku la...tapi aku tengok preview cite ni kat you-tube..FIVE STAR THUMB up...ok...so nanti la..aku just cakap je....Next please.


3)Transformers: Dark of the Moon



Ini dia, cerita aku yang aku paling tunggu gak.Transfomers..tak sabar nak tunggu cite ni kluar kt wayang.Ha..cite ni kisah tentang time Niel Armstrong pergi bulan,n jumpe transfomers kat bulan,so kirenye bkn Sam Witwicky punya nenek yang tahu transformers first,tpi Neil Armstrong..hahaha...*aku nk tnye si Neil ni. Aku dengar dalam ni ade unicorn, transfomers paling kuat la antara transfomers,tapi si unicorn ni nk kte autobots,bukan apatah lagi decepticon. So die ni mcm tuhan transfomers la.Kalua korang ade tengok transfomers time kecik2,tahu la sape unicorn. Aku tahu sebab aku peminat transfomers time kecik2 dulu. So as usual, kereta sport la yang jadi tumpuan dalam cite ni.AND...My sayang Megan Fox tak berlakon dalam ini...Waa...ni yang buat aku rindu kat die..*harap maklum,ini cuma khayalan semata-mata...hahaha...so tunggu jer movie ni datang k.Mlas nk cakap banyak.


4)Fast Five



If you smell,what The Rock, Is cooking...masak sambal belacan kot...HAHAHAha....Ni dia, cite kereta paling fames dalam dunia kot.Sape tak kenal O'brian. Hahaha...best sebab,kereta dalam cite ni gempak habis. Ye la,sape yang tak nak kereta dalam cite ni.Kalau aku,simpan dan simpan,tak kan bawak kat jalan raya kt malaysia ni.Ye la,dh upgrade..x pasal2 kang kene jpj.Dalam cite ni,bese la,o'brian and dom la watak utama n sape2 lagi racer la dalam ni usaha cari freedom dengan mcm2 cara*aku mls nk tulis lagi ni...tgk preview.Tapi,THE ROCK ade dalam ni,smack down x de...hahaha..sory to the rock fans,x der people elbow...hahahaha...


5)Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II



Encik Kari reporter..eh2..salah..harry potter...haa ini final sequel cite harry potter.So sape die hard fans harry,jangan sedih..sebab harry potter adalah imaginasi sahaja...dalam cite ni,well as usual,harry potter akan berlawan dengan voldermot*aku x reti eja name villain ni.So aku pun x tahu ape nk cakap pasal harry potter ni sebab yang episod before ni aku blom tengok lagi,so nanti la aku layan harry potter marathon.Haa...aku suke ema watson dalam ni,cute ape...HAHAHA....well...ni video preview kat bawah..link je...clik ya..


Banyak lagi preview aku nak kongsi tapi ni top 5 movie yang aku preview dan menarik perhatian aku.Nanti2 la aku preview cite ape yang best yang aku nak share dengan korang.Well..

Huahua signing off here,adios. 

0 comments:

Post a Comment