Pages

Friday, March 18, 2011

Lapar

Wow...setengah hari duduk online dalam bilik, dan perut sudah berbunyi. Aiya..time ni la aku tengah pikir nak makan ape...


laksa..I want laksa..lapar. Lagipun aku dah lame tak makan laksa. Lagi2 la time puasa, mak aih..or paling best, time balik kampung, komform jumpe laksa je. Ye la, aku ni one of hantu laksa kot...kahkah... jap,think other food lak,


mak aih, nasi ni yang buat aku semakin lapar. Nasi ayam penyet yang paling sedap pernah aku rase la tyme aku makan dekat dengan arif hotel dekat satok, mak aih...tapi time aku family day fakulti aku pun,sedap gak. Not bad ah,fadzlee..cari ayam penyet yang sedap. Yang penting, sambal is important dan yang  buat nasi ayam penyet ni sedap,lagi2 la ayam yang besar tambah sambal. Aiyo, perut bunyi lagi.


ha...ni satu most fav food aku paling suke, MEE GORENG MAMAK. Lagi2 la time masih panas and pedas, superb la... first time aku makan mee ni tyme aku pergi miri, ntah nape aku baru tahu ade mee goreng mamak, dlu aku selalu makan mee goreng biase je. But now, mee goreng mamak, dh sebati dh dengan hidup..HAHAHA


ha...tengok, udang, ayam, sayur all in one pot. Tom yam la..sape yang tak pernah rase tomyam..memang nak kena TomoiTomyam kot... Hahaha...


ini adalah begedil...WAAA...pagi tadi kawan aku beli,tapi begedil kentang. Aku nak begedil daging. Lame dh aku tak makan begedil ni...nanti la..time aku balik rumah..suruh mak aku buatkan begedil. 

conclusion, skang aku tengah lapar, so aku nak makan ape yang ade dalam bilik aku ni. Jap aku tunjuk korang ape yang aku akan makan,

ha...ni la teman sejati aku kat kolej. kalau lapar je, makan maggi tomyam. Phew..sedap ape,dh smua aku list makanan tadi tak ade dpan aku, maggi pun aku lahap.Hahaha...

0 comments:

Post a Comment